~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Velkommen ^^
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Velkommen ^^
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


BOOM BARIBARI BURUBU BANBAN!!!!!!!!!!!!!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32  Næste
ForfatterBesked
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 4:27 pm

Abraxas:
*Klemmer dig blidt*
*Tager dine hænder*
"Nå.. Du vil måske gerne tale med Noir nu..?"
*Ser forsigtigt på dig*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 4:36 pm

Cyfer:
"Jeg bliver nødt til det."
*Ser trist på dig*
*Sukker*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 4:37 pm

Abraxas:
*Nikker stille*
"Held og lykke.."
*Kysser dig kort på kinden*

Noir:
*Er gået tilbage til vores lille hytte*
*Sidder lidt og kigger ud ad vinduet*
#Cyfer..#
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 4:45 pm

Cyfer:
*Når hjem*
*Kommer ind*
*Ser ikke glad ud*
"Noir.."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 4:46 pm

Noir:
*Ser op på dig*
"Cyfer!"
*Går hen og omfavner dig hårdt*
"Hvordan har du det?"
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 4:55 pm

Cyfer:
*Ser ned*
"Ikke så godt.."
*Sukker*
"Jeg har svigtet dig."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 4:55 pm

Noir:
*Stivner en smule*
*Ser forundret på dig*
"Hvad mener du...?"
*Har bange anelser*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 4:56 pm

Cyfer:
*Sukker*
"Jeg..."
*Ser på dig med tårer i øjnene*
"Jeg har dummet mig, okay? Jeg fortryder. Han trøstede mig, og så... Skete det."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:00 pm

Noir:
*Føler, at nogen har slået mig i maven*
"Hv-hvad..? Mener du.. Han... I.."
*Træder lidt tilbage*
*Ryster på hovedet*
"Cyfer.."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:02 pm

Cyfer:
*Ser ned*
"Tilgiv mig. Det var virkelig ikke planlagt.."
*Tager mig til hovedet*
"Jeg hader mig selv."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:07 pm

Noir:
*Ser ulykkeligt på dig*
"Du er slet ikke ovre ham, er du..?"
*Tager mig til munden*
*Ved næsten ikke, hvad jeg skal sige*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:10 pm

Cyfer:
*Får tårer i øjnene og en klump i halsen*
*Synker en klump, ser bedende på dig*
"Du.. Du må ikke forlade mig, Noir, ikke nu.."
*Taler med en hæs, ulykkelig stemme*
*Kan ikke undertrykke et svagt hulk*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:14 pm

Noir:
*Snøfter*
"Men.. Vil du overhovedet have mig..?"
*Ser knust på dig*
"Jeg vil bare gerne være god nok til dig, men jeg kan aldrig være ham!!"
*Synes det hele er ulideligt*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:21 pm

Cyfer:
*Kan ikke klare mere, falder sammen
"Åh.."
*Gemmer hovedet i hænderne*
"Jeg.. Jeg elsker dig jo.. Så forbandet højt.."
*Græder svagt*
*Fortryder virkelig at jeg nogensinde rørte Abraxas*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:23 pm

Noir:
*Ser fortabt på dig*
*Vil gerne holde om dig, men er også ret såret*
"Og jeg elsker dig... Jeg forstår du er ulykkelig, men jeg er her jo for dig!!"
*Snøfter svagt*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:32 pm

Cyfer:
"J-jeg forstår godt hvis du ikke kan tilgive mig.."
*Hulker ulykkeligt*
"J-jeg skal nok pakke mine ting nu.."
*Ser mere ulykkelig ud end nogensinde før; har ørerne helt bukket ned og halen mellem benene*
*Tørrer ulykkeligt mine øjne, snøfter*
*Rejser mig på mine små ben*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:35 pm

Noir:
*Giver til sidst op*
"Hold nu op, Cyfer..!"
*Træder hen til dig, har et par tårer i øjnene*
*Griber dig i armen*
"Jeg vil jo ikke miste dig! Sagde jeg ikke lige, at jeg elsker dig?"
*Snøfter kort*
"Jeg... Er bare såret.."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:39 pm

Cyfer:
"Og når du er såret, er jeg såret.."
*Ser ned*
"Det var ikke med vilje. Nogle gange, så tror jeg nærmest at han har lagt en forbandelse over mig, der får mig til at vende tilbage til ham.. Har jeg ikke sagt til dig for nylig, at det er dig, jeg vil have et barn med? Sådan noget siger jeg ikke for sjov.."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:42 pm

Noir:
*Snøfter igen*
*Lægger armene om dig*
"Jeg vil bare have dig for mig selv. Det er alt, jeg ønsker. Bliv hos mig.."
*Lukker øjnene smertende i*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:44 pm

Cyfer:
"Det er virkelig dig, jeg elsker.."
*Krammer dig hårdt*
"Noir.."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:46 pm

Noir:
*Trykker dig ind til mig*
"Du er min.."
*Er dog en smule vred på Abraxas*
"Jeg kan ikke undvære dig."
*Stryger dig over håret*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:53 pm

Cyfer:
"Ja jeg er. Det er jeg virkelig.."
*Putter mig ind til dig*
"Ngh.."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 5:57 pm

Noir:
'Trykker dig hårdt ind til mig*
*Nusser dine ører*
"Hvordan har du det..?"
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 6:13 pm

Cyfer:
"Forfærdeligt.."
*Ser ned*
*Holder om mig selv*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 EmptySøn Jul 25, 2010 6:17 pm

Noir:
*Ser trist på dig*
"Cyfer...? Måske skulle du tage et bad, så laver jeg noget mad til os.."
*Har det også selv ret dårligt*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 31 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...
Tilbage til toppen 
Side 31 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32  Næste
 Lignende emner
-
» Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG :: Tag Mig Hårdt-rollet :D :: Her bliver du taget hårdt.-
Gå til: