~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Velkommen ^^
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Velkommen ^^
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


BOOM BARIBARI BURUBU BANBAN!!!!!!!!!!!!!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Næste
ForfatterBesked
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 5:20 am

Cyfer:
"Jeg troede, du forstod mig... Det troede jeg virkelig."
*Ser ned*
"Hvis du forstod mig, ville du ikke også forstå morderen."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 5:21 am

Abraxas:
*Ser væk*
"Hvorfor? Jeg bifalder ikke det, han gjorde, men det gør han fandme heller ikke. Og der er ikke noget at sige til at du er vred."
*Træder lidt frem mod dig*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 5:26 am

Cyfer:
*Træder bagud, da du træder fremad*
*Måler dig med blikket*
"Du forstår virkelig ikke, vel? Dén søn... Skulle efter sigende være en reinkarnation af din far. Han spillede en vigtig rolle i denne verden, Abraxas. Det troede jeg egentlig, du forstod."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 5:30 am

Abraxas:
*Dine ord rammer mig virkelig som et slag*
*Knækker næsten sammen*
"Hv-hvad....?"
*Ser vantro på dig*
"Min far...?"
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 5:33 am

Cyfer:
*Nikker*
"Jeg fik spået det da jeg var højgravid. Desuden er der en profeti, der fortæller at han skulle fødes i år af Den Tredje Konkubine. Det er så mig. Men nu er han væk."
*Ser ned*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 5:39 am

Abraxas:
*Tager mig til hovedet*
"Jeg anede ikke.."
*Støtter mig mod en væg, synker sammen på gulvet*
*Ser desperat på dig*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 5:40 am

Cyfer:
*Har lyst til at hjælpe dig, men synes ikke at du fortjener det*
*Sukker*
"Jeg håber du nu forstår, hvorfor jeg aldrig kan tilgive ham."
*Ser væk*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 5:46 am

Abraxas:
"Det er et helt nyt perspektiv.."
*Sukker dybt*
"Jeg anede det ikke Cyfer.."
*Ser forsigtigt på dig*
"Hvorfor sagde du det ikke..?"
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 1:56 pm

Cyfer:
*Ser væk*
"Jeg ville gøre dig glad.. Men jeg var simpelthen for træt til at snakke om det efter han var kommet til verdenen. Så jeg tænkte, at hvis jeg nu tog dig, det lille barn, Noir og Nate med på picnic dagen efter, så kunne jeg fortælle det og vi kunne alle være glade.."
*Ser ned*
"Mit lille barn.."
*Får igen tårer i øjnene*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:07 pm

Abraxas:
*Ser ulykkeligt på dig*
"Åh Cyfer.."
*Træder hen til dig og omfavner dig*
"Jeg er ked af det... Så ked af det.."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:27 pm

Cyfer:
*Ser ned*
"Mit barn. Mit elskede barn.."
*Tørrer øjnene*
"Hvorfor.."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:29 pm

Abraxas:
"Jeg ved det... Vores elskede barn.."
*Savner virkelig den lille dreng, selvom han kun nåede at blive nogle få timer gammel*
"Han var smuk, ikke..?"
*Holder om dig*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:32 pm

Cyfer:
*Snøfter*
"Jo. Meget, meget smuk.."
*Står tæt ind til dig*
*Tørrer mine øjne*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:38 pm

Abraxas:
*Tørrer et par tårer væk fra dit ansigt*
"Men du vil få andre børn, Cyfer. Lige så smukke børn. Det lover jeg."
*Nusser dig på kinden*
*Hader at se dig sådan*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:44 pm

Cyfer:
*Er virkelig nede*
*Ser tomt på dig*
"Men han var så speciel.."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:45 pm

Abraxas:
*Nikker stille*
"Ingen vil kunne erstatte ham. Nogensinde.."
*Holder dig ind til mig*
*Prøver ikke at bryde sammen*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:53 pm

Cyfer:
*Står tæt ind til dig*
"Herre.."
*Snøfter*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:55 pm

Abraxas:
"Cyfer.."
*Lukker smertende øjnene*
"Undskyld for alt..."
*Holder hårdt om dig*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 3:59 pm

Cyfer:
"H-herre.."
*Bliver lidt overrasket, men strammer mit greb*
"Du behøver ikke undskylde, okay..?"
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 4:04 pm

Abraxas:
*Sukker*
"Hvis bare jeg ikke havde... Åh..."
*Trykker mig ind til dig*
"Ingen fortjener det her.."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 4:09 pm

Cyfer:
*Nusser stille din ryg*
*Trykker mig ind mod dig*
*Hvisker beroligende ord til dig*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 4:11 pm

Abraxas:
*Holder hårdt om dig*
*Sukker stille*
"Det startede som en drengedrøm.. Et helt harem for mig selv! Jeg anede ikke, det ville såre så mange."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 4:15 pm

Cyfer:
"Nate er speciel.. Han egnede sig ikke som konkubine, det ved vi begge.. Men I var allerede knyttede til hinanden for lang tid siden.."
*Nusser din kind*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 4:17 pm

Abraxas:
*Nikker lidt*
"Det burde jeg have indset."
*Holder om dig*
"Du skal være lykkelig, Cyfer. Det ønsker jeg.."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 EmptySøn Jul 25, 2010 4:24 pm

Cyfer:
"Det bliver jeg nok også.."
*Sukker*
*Nusser din kind lidt*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
Sponsoreret inhold





Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 30 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...
Tilbage til toppen 
Side 30 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Næste
 Lignende emner
-
» Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG :: Tag Mig Hårdt-rollet :D :: Her bliver du taget hårdt.-
Gå til: