~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Velkommen ^^
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Velkommen ^^
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


BOOM BARIBARI BURUBU BANBAN!!!!!!!!!!!!!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Næste
ForfatterBesked
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 4:43 am

Abraxas:
*Smiler stille*
"Tak.."
*Kysser dig kort*
*Sætter mig ned med et lille suk*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 4:45 am

Nate:
*Slapper bare af*
*Læser en smule*
*Smiler for mig selv*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 4:48 am

Abraxas:
*Kan ikke lade være med at slappe af, når du går det*
*Læner mig tilbage med et lille smil*
*Nynner stille*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 4:50 am

Nate:
*Smiler til dig*
*Læser videre*
*Fordyber mig i min bog*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 4:53 am

Abraxas:
*Studerer dig lidt*
"Hm... Gad vide hvad det bliver.."
*Ser på din mave*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 4:55 am

Nate:
*Lægger en hånd på min mave*
"Sikkert en dreng så han kan arve tronen efter sin mægtige far."
*Ser lykkeligt på dig*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 4:59 am

Abraxas:
*Ler stille, men en smule stolt*
"Så skulle jeg lære ham en masse ting.."
*Smiler kærligt*
"Selvom jeg også ville blive lykkelig over en pige."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 5:02 am

Nate:
"Hun ville blive den smukkeste kvinde i dette land."
*Smiler glad*
"En kvindelig udgave af dig... Wow.."
*Ser beundrende ud i luften*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 5:05 am

Abraxas:
*Ser drillende på dig*
"Sådan nogle ting må man ikke tænke om sin egen datter..!"
*Puffer blidt til dig*
"Men med dine gener.. Det kan kun bliver et smukt barn."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 3:30 pm

Nate:
*Fnyser*
"Du er så pervers altid..!"
*Ler dog*
"Jeg er tilfreds uanset hvad vi får."
*Smiler lidt*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 10:47 pm

Abraxas:
*Nikker stille*
"Ja. Så længe det er med dig, bliver det et skønt barn."
*Ser på dig med beundring og respekt i blikket*
*Kan ikke lade være med at smile*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 11:20 pm

Nate:
*Gaber lidt*
"Vi burde sove.."
*Smiler svagt*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyFre Jul 02, 2010 11:36 pm

Abraxas:
*Strækker mig lidt*
*Nikker stille*
"Det burde vi nok. Kom.."
*Trækker dig med hen i sengen*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 12:15 am

Nate:
*Følger villigt med*
*Smiler stille*
*Ser glad på dig*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 12:20 am

Abraxas:
*Lægger mig ned og trækker dig med*
*Ser kærligt på dig*
"Jeg elsker dig, Nate."
*Trækker dig ind til mig og nusser dig på ryggen*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 12:30 am

Nate:
"Jeg elsker også dig... Og vores kommende barn."
*Smiler stort*
*Nusser min mave*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 12:32 am

Abraxas:
*Smiler lykkeligt*
*Lægger en hånd på din mave*
"Hvornår opdagede du det..?"
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 12:38 am

Nate:
"Her i nat.. Jeg ved ikke om du opdagede, at jeg var væk.. Men jeg havde det mærkeligt og snakkede med lægen."
*Bider mig i læben*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 12:48 am

Abraxas:
*Rynker brynene*
"Jeg opdagede intet! Men.. jeg er glad for, at det skete."
*Smiler stille og nusser dig på kinden*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 12:57 am

Nate:
*Smiler stort*
"Ja, også mig."
*Sukker*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 1:02 am

Abraxas:
*Tager mig pludselig til hovedet*
"Nh.."
*Rejser mig*
*Vakler lidt, støtter mig til væggen*
"Gå...."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 1:06 am

Nate:
"Abraxas..."
*Stivner*
*Rejser mig op, skynder mig forbi dig*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 1:14 am

Abraxas:
*Griber pludselig nådesløst hårdt fat i din arm*
*Vender mig langsomt mod dig; mine øjne er blodrøde*
"Hvor skal du hen..."
*Er tydeligvis ikke mig selv*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 1:23 am

Nate:
*Prøver at tænke taktisk*
*Bukker dybt*
"Hente noget at spise til Dem, mægtige herre."
*Undgår øjenkontakt*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 EmptyLør Jul 03, 2010 1:26 am

Abraxas:
*Trykker dig lidt ind til væggen*
*Snerrer lavt*
"Jeg bryder mig ikke om små drenge, der tror, de er dæmoner.."
*Strammer grebet*
"Prøv ikke at narre mig..!!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 17 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...
Tilbage til toppen 
Side 17 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG :: Tag Mig Hårdt-rollet :D :: Her bliver du taget hårdt.-
Gå til: