~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Velkommen ^^
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Velkommen ^^
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


BOOM BARIBARI BURUBU BANBAN!!!!!!!!!!!!!
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Næste
ForfatterBesked
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 4:48 am

Darin:
*Kan ikke lade være med at le lidt*
"Du har ret. Selvom det ville være en skam, hvis du skulle leve alene."
*Lægger armene over kors*
"Du kunne så nemt finde én."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 4:50 am

Cyfer:
"Tja... Hvem ved, hvad fremtiden bringer."
*Går lidt rundt om dig, som en kat der snor sig mellem en ny gæst's ben og prøver at finde ud af, hvad han/hun er for en*
*Ser roligt på dig*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 4:53 am

Darin:
*Følger dig nysgerrigt med øjnene*
"Du er som en kat, Cyfer."
*Synes faktisk, at lige netop dét er ret interessant*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 4:55 am

Cyfer:
"Ja.. Og jeg er faktisk ret tam. Og kælen..."
*Strejfer en enkelt gang din hånd; min bløde hud møder din, mens jeg går forbi dig*
*Ser legende på dig*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 4:58 am

Darin:
*Bider mig kort i læben*
"Så kan du vel også spinde..?"
*Begynder at nusse dig på halsen*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:01 am

Cyfer:
*Smiler tilfreds; spinder faktisk nærmest*
"Jeg kan, hvis jeg vil..."
*Lukker øjnene og løfter hovedet lidt*
"Og så er jeg meget, meget smidig..."
*Giver dig et eksempel; strækker hele min smukke, slanke krop på en måde der tydeligt viser, at jeg taler sandt*
*Sender dig et kælent blik*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:03 am

Darin:
*Ser på dig med et glimt i øjet*
"Det er godt at vide.."
"Kan ikke lade være med at skæve til din krop*
*Fortsætter med intenst at kærtegne din hals*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:11 am

Cyfer:
"Nh..."
*Reagerer positivt på dine kærtegn*
*Strækker mig mod dig, smidigt*
*Tager blidt fat i din hånd*
*Napper let til dine fingerspidser*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:13 am

Darin:
*Skiller mine læber en smule*
*Ser på din mund*
*Lader forsigtigt mine fingre løbe rundt om dine læber*
"Cyfer..."
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:14 am

Cyfer:
*Lader min tunge glide ud*
*Slikker let på dine fingre*
*Ser dig i øjnene*
*Kører dine våde fingerspidser ned ad min hals*
*Lukker øjnene, løfter hovedet*
"Nh.."
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:16 am

Darin:
*Trækker vejret hurtigere*
*Er overrasket over, hvor meget du tænder mig*
*Lader mine fingre fortsætte ned og hiver en smule i kanten af din kåbe*
*Træder så pludselig tættere på og slikker dig forsigtigt op ad halsen*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:18 am

Cyfer:
"Ah.."
*Siger en lille, nuttet lyd*
*Strækker mig mod dig*
*Kører min hånd mellem dine ben*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:21 am

Darin:
"Åh..!"
*Ånder tungt mod din hals*
*Strækker mig mod din hånd*
*Bider en smule i din hud*
*Lader min ene hånd glide ind under din kåbe og kærtegner blidt din brystvorte*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:23 am

Cyfer:
*Trækker dig forsigtigt med*
*Bliver dog ved med at være i nærkontakt med dig, stopper engang imellem for at kysse dig begærligt*
*Trækker dig til sidst med ind på et værelse*
*Skubber dig blidt ned at ligge på sengen*
*Sætter mig på dig*
*Kysser dig hårdt*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:26 am

Darin:
*Hiver fat i din krave og holder dig helt ind til mig*
*Strækker mig mod dig*
*Kysser dig heftigt*
"Mh.."
*Har pludselig bare lyst til dig*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:28 am

Cyfer:
*Sørger for at pirre dig rigeligt*
"Nh..."
*Kører en hånd mellem dine ben*
*Slikker dig langsomt om læberne*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:30 am

Darin:
*Kan næsten ikke holde det ud*
"Ah.."
*Hiver utålmodigt din kåbe af*
*Berører din ketsu* GISP!
*Synes du er ekstremt tiltrækkende*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 3:40 pm

Cyfer:
*Smiler svagt for mig selv*
*Strækker dig mod dig*
*Skubber dig blidt op ad en væg*
*Nusser din hals, kysser dig intenst*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:08 pm

Darin:
*Holder hårdt om dig*
*Kysser dig vådt og hårdt*
*Kører min hånd ned mellem dine ben og klemmer en smule til*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:31 pm

Cyfer:
*Ved godt, at jeg ikke burde gøre det mod Caden, men finder dig ret tiltrækkende*
*Kysser dig legende*
*Åbner dine bukser*

Nate:
*Vågner svagt*
*Strækker mig*
*Rejser mig så godt jeg kan*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:38 pm

Darin:
*Strækker mig mod dig*
*Smiler med et lille glimt i øjet*
"Vis mig hvad du kan, lille kat.."

Abraxas:
*Ser opmærksomt på dig*
"Nate, er du okay..?"
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:45 pm

Cyfer:
*Smiler bare tændt*
*Kravler ned til din længde*
*Tager dig blidt fat i den*
*Slikker langsomt op ad den, for derefter at lade min tunge glide rundt om din spids*

Nate:
"Ngh.. Ja.."
*Læner mig op ad døren*
".. Hvor er Cyfer egentlig?"
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 5:52 pm

Darin:
"Åh.."
*Griber forsigtigt fat i dit hår*
*Ser tændt på dig*
"Mere.."

Abraxas:
*Tænker mig lidt om*
"Hmm... Det ved jeg faktisk ikke. Det er noget tid siden, jeg har set ham."
*Tager blidt fat i dig og støtter dig*
Tilbage til toppen Go down
Lufu
Admin
Lufu


Antal indlæg : 3457
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 29
Geografisk sted : In your pants

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 6:01 pm

Cyfer:
*Tager den nu helt i munden*
*Bevæger hovedet hurtigt fra start*
"Nh.."
*Sørger for at give dig så meget nydelse som jeg nu kan*

Nate:
*Undrer mig lidt*
"Måske er han sammen med Darin..."
*Ser lidt på dig*
Tilbage til toppen Go down
http://kumonoito.heavenforum.com
oldefargnu
Moderator
Moderator



Antal indlæg : 3448
Tilmeldt : 10/04/10
Alder : 31

Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 EmptySøn Jun 27, 2010 6:08 pm

Darin:
*Skælver let under al den nydelse*
"Ja..!"
*Bevæger mig lidt i mod dig*
*Kører hånden gennem dit hår*

Abraxas:
*Løfter et øjenbryn*
"Sammen? Mener du..."
*Ser alvorligt på dig*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty
IndlægEmne: Sv: Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...   Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt... - Page 38 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kender De det når man ser sig i spejlet og mangler at blive taget håååårdt...
Tilbage til toppen 
Side 38 af 40Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
~ 蜘蛛の糸 ~ Kumo No Ito RPG :: Tag Mig Hårdt-rollet :D :: Her bliver du taget hårdt.-
Gå til: